Door deze website te gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies op de website.

Ombudsdienst

De club heeft een meldpunt voor persoonlijke problemen. Ombudsvrouw Stefanie De Mol heeft voor iedereen een luisterend oor.

 
Deze taak omvat volgende afspraken :

  • De ombudsvrouw vormt een aanspreekpunt voor de personen die met een extra-sportieve, een sociale of een financiële vraag zitten, voor ieder aangesloten lid.
  • De ombudsvrouw kan je bereiken op 0478 57 95 71 of ombudsdienst@sk-nossegem.be voor een afspraak.
  • Na de mensen aanhoort te hebben, wordt er van dit gesprek een (naamloos) verslag opgemaakt, dat zal overgedragen worden naar het bestuur.
  • Zij kan in dat verslag ook haar eigen advies formuleren en eventueel voorstellen doen naar het zoeken van oplossingen voor het gestelde probleem.
  • Vanuit het bestuur zal een (eventuele) oplossing overgemaakt worden naar de ombudsvrouw. Zij brengt als vertrouwenspersoon deze oplossing(en) naar de betrokken persoon.
  • De ombudsvrouw staat niet in voor het nemen van sportieve beslissingen dewelke de opleiding met zich mee brengt. Zij zal voor gelijk welke vraag met een sportieve inslag de betrokken persoon doorverwijzen naar de sportief verantwoordelijken.



Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!